Stichting AHA
Contact.
Links.

Dag 2: Vrijdag 7 augustus

Vroeg op om brood te halen in het dorp. Om 7.15 ontbijten en om 8 uur naar de school. Daar worden eerste de meubels naar buiten gedragen. Omdat het materiaal nog niet bezorgd is regelt Tom een warming up. Als de spullen er zijn kunnen de muren worden geschuurd. Na het vegen wordt er plastic op de vloeren gelegd en de lampen worden afgeplakt, waarna het primeren van de muren kan beginnen.
Tussen de middag wordt er geluncht op de zusterpost.
Het heeft al maanden niet geregend, maar net nu de meubels buiten staan dreigt er een onweersbui. De meubels moeten bij terugkomst op school snel worden bedekt met plastic . Net op tijd, want het begint hard te regenen. Ondertussen worden de muren van de lokalen van een witte laag verf voorzien. In de pauze geniet iedereen van een lekker ijsje, gekocht in de winkel aan de overkant.
‘s Avonds wordt er macaroni gekookt en na het eten en het corvee wordt het spel Wolven van Wakkerdam gespeeld.
Lees verder dag 3: >>>