Stichting AHA
Contact.
Links.

Hap & Stap op Hemelvaartsdag
In tegenstelling tot de weersverwachting aan het begin van de week scheen er op Hemelvaartsdag een heerlijk zonnetje. Lekker wandelweer en ideaal voor de Hap & Stap.  Door de berichten in de krant en een interview op de WOS radio liep het aantal aanmeldingen gestaag op en zelfs bij de start verschenen nog mensen die graag mee wilden doen. Zo liep het aantal deelnemers uiteindelijk op tot 75!
De start was bij de Ontmoetingskerk waar men een routebeschrijving ontving voor de culinaire wandeltocht langs diverse Europese gerechten. Het begon gelijk bij het eerste adres al goed met een heerlijk soepje. Op het tweede adres werd een Belgisch frietje geserveerd en verder volgden nog: knäckebröd met zalm een spiesje met tomaat, mozzarella en basilicum, Duitse braadworst, een sandwich met kopje thee, quiche Lorraine, baklava en een echte Hollandse pannenkoek. Aan het eind werd getoost op de geslaagde middag met een glaasje Prosecco.
De deelnemers waren stuk voor stuk enthousiast en men genoot van de gastvrijheid en de lekkere gerechtjes op de verschillende adressen. Deze actie is zeker voor herhaling vatbaar!

Kijk hier naar een mini foto impressie
van de Hap & Stap >>>