Stichting AHA
Nieuws.
Contact.
Links.

Het zit er op! De klus is geklaard! Van 6 t/m 13 augustus is er door de Albanië groep op de school in Budull keihard gewerkt. De lokalen, hal en trapportaal zijn voorzien van een frisse                                                                  verflaag. Het kleuter lokaal is voorzien van vrolijke                                                                  tekeningen op de muur en in de hal staan de                                                                  Albanese en Nederlandse vlag gebroederlijk naast                                                                  elkaar op de muur. Het gymlokaal en de
                                                                 bovenverdieping worden de komende maanden                                                                  afgeverfd en ook de nieuwe toiletgroepen volgen
                                                                 hopelijk snel. Met de kinderen in het weeshuis werd                                                                  een gezellige spelletjesmiddag beleefd. Er werden                                                                  levensmiddelenpakketten gebracht bij arme                                                                  gezinnen en er was ook tijd voor een bezoek aan                                                                  het strand en Krujë in de bergen. Kortom het was een week vol nieuwe indrukken, waar dankbaar en met een voldaan gevoel op teruggekeken wordt.  Volg de werkweek aan de hand van de foto’s:
Werkweek 1015  >>>
Voor een verslag van de werkweek kijk op: www.AHAjongerenwerkvakantie.waarbenjij.nu

Project 2015  Basisschool Budull.